Botó Contacta amb Badaweb

Siguiendo con papeleras - Foto denúncia

Siguiendo con papeleras

Autor: 117Publicada: 21.05.08Lloc: delante del BBVA

Fotografía de Siguiendo con papeleras

Siguiendo el hilo de las papeleras, os dejo esta de los señores del BBVA que no se molestan ni en plegar las cajas y meterlas en el contenedor, que tienen en su propia puerta, que lo abri y estaba casi vacio. Si todos actuamos de esta forma, vamos listos.........Supongo que para algunos debe ser muy costoso el plegar las cajas y depositarlas en el contenedor pertinente.

Señores del ayuntamiento, en casos de estos que son tan claros, que lo ve cualquier persona y que los mismos empleados de la recogida lo ven, no pueden darles un aviso ?. Creo que así seria un camino para arreglar el incivismo

Imatges relacionades

Situació en el mapa

mapa

Comentaris

  • #1 Montse, diu:
    03.06.08

    Afegir que aquest mateix cas succeix a la zona del Front Marítim. Sembla com si els ciutadans tinguessin una mena d'alergia a plegar els cartrons. Hi ha qui, sense cap mena de vergonya, deixa la caixa de l'encàrrec de la compra setmanal on hi consta el seu nom. El benestar dels barris i de la ciutat de Badalona en general es cosa de tots, no només del serveis de neteja.

  • #2 susi, diu:
    28.02.09

    estic plenament d acort amb tu ni ha gent molt porca i que no te gens ni mica d vergonya

  • #3 daniel, diu:
    16.02.10

    Que hace nuestra querida y eficiente Grua Municipal cuando a sus gruistas les da miedo entrar en segun que calles de nuestros barrios y la basura no se puede recoger por las noches porque a causa de los coches aparcados en doble fila junto a los contendedores, el camion de la recogida no puede hacer su trabajo. Resulta curioso que estos empleados municipales, tan eficientes en su trabajo en la mayoria de nuestras calles, en otras las rodean para no tener porblemas. Saludos.

Afegir comentari

Deixa un comentari sobre "Siguiendo con papeleras"

Badaweb.com no és responsable del que expressin els seus usuaris. Tantmateix, es reserva el dret d'esborrar qualsevol misstge que ofengui directament a una persona o entitat, o que tingui qualsevol missatge de caire xenòfob, discrimini sexualment, o atempti contra la propietat intel·lectual de qualsevol entitat o persona.

publicitat

Contacta amb Badaweb.com

Per posar-se en contacte amb nosaltres, ho poden fer a través del telèfon de Badaweb 93 460 11 58 o simplement omplint el següent formulari.

Accepto l'envíament de comunicacions per email i la política de privacitat