Botó Contacta amb Badaweb

abus de la autoritat!! - Foto denúncia

abus de la autoritat!!

Autor: 4823Publicada: 26.02.09Lloc: c/alfons XIII cantonada C/Manila

Fotografía de abus de la autoritat!!

Diáriament diversos agents del cos de mossos d'esquadra fan l'esmorzar al bar El Quijote situat on s'indica,  i aprofiten la seva impunitat per deixar el cotxe de qualsevol manera amb tot descaro. A la foto el deixen en mig d'una corva, impedint el gir, restant visibilitat i en sentitt contrari!!!! Ja n'hi ha prou!!! i tot per fer el tallat de cada dia!!! Una vergonya. Si ho fa un ciutadà als dos minuts ja te la grua emportant-se el vehicle. 

Imatges relacionades

Situació en el mapa

mapa

Comentaris

  • #1 Jose, diu:
    24.03.09

    A mi em van voler "empaperar" els mossos només per tocar el clàxon quan van estar a punt de tancar-me el pas tot girant des d'un carril bus.
    Fins i tot em van voler donar lliçons de moral dient-me que havia d'ésser més humil.
    Tan llestos n’eren que no sabien que no era obligatori portar a sobre el rebut de l'assegurança.... JUAS

  • #2 Pepi, diu:
    26.03.09

    Ostres, que dolents son eh!! com que ningu deixa malament el cotxe mai de la vida.... com la gent no aparca malament mai, exigim molt més del que fem no us sembla? el cotxe no ocupa el pas de vianants com molts que jo veig quan vaig amb el cotxet del nen.

  • #3 torpet, diu:
    11.05.09

    AIXO ES CADA DIA, QUINA BARRA¡¡

  • #4 Yomismo, diu:
    30.05.09

    Pepi,...creo que deberías dejar el sarcasmo para otra ocasión, aquí no se trata de caer en el infantilísmo de que como tú lo haces yo también puedo hacerlo, sino de que se ha de dar ejemplo y en este caso dan muy mal ejemplo "abusando repetidamente para uso personal" de la inmunidad que les otorga su cargo.

  • #5 rv, diu:
    03.06.09

    Com qualsevol treballador tenen dret a esmorzar. Han de deixar el cotxe a prop per si han de sortir a un servei urgent.

  • #6 jb, diu:
    09.06.09

    JO TAMBE VULL ESMORZAR CADA DIA I TAMBE TINC URGÈNCIES MÈDIQUES PER LES QUALS HAURIA DE TENIR EL COTXE A PROP ,... A MI TAMPOC EM DIRIEN RES DONCS?

  • #7 cjp, diu:
    26.06.09

    Me parece perfecto,que critiquen el servicio que prestan estas personas a todos ustedes. Que quiza le ha entrado un ataque de cuernos, porqué en algún momento le han denunciado a usted o porqué la grua se ha llevado su vehiculo...???? Estás personas están trabajando cuando usted está durmiendo placidamente en casa con su familia, estás personas, trabajan los fines de semana cuando usted se va con su familia y disfruta de sus hijos. Estás personas los días como fin de año, san juan etc.. y otras festividades están trabajando cuando usted esta disfrutando de ese día. Aparte de que tienen que aguantar a gente como usted que lo unico que creen saber son sus derechos cuando desconocen sus obligaciones (que no son pocas). Aparte de todo esto, estos señores hacen turnos de 8 a 12 horas, que no pueden tener 10 minutos para hacer un descanso..??? cuantos descansos hace usted en su trabajo diario...??? reflexione antes sobre sus actitudes antes de criticar al resto de personas. Estos señores cada día tienen que aguantar que por delante les llamen de Señor, y por la espalda les llamen perros. No están aparcados en el paso cebra ni en el rebaje de minusvalidos. Señor vaya al hospital y que le den un calmante para el ataque de cuernos...!!!!!!

  • #8 ams, diu:
    29.06.09

    cjp siento decepcionarte pero estos señores trabajan las mismas horas o menos que tu y tienen las mismas fiestas o mas que tu. Yo trabajo tambien por la noche mientras ustedes duermen, trabajo en una cadena de montaje, soy mas especial por eso? Creo que la gente de lo que se queja es de que si el coche fuera de cualquiera de nosotros tendria una denuncia con la correspondiente sancion economica, ellos no... Creo que el ataque de cuernos lo tienes tu asi que tomate el calmante que lo necesitas mas que nadie

  • #9 Est, diu:
    06.07.09

    No cal anar gaire lluny. Ahir jo estava a l'autopista de Blanes a Barcelona i amb un moment es va liar una al peatge abans de Mataró, que quan vaig passar el peatge hi havia una forgoneta dels mossos i ells sentats a dintre fent la xarradeta en ves de intentar posar ordre. Però bueno potser l'haguessin liat més. Però em sembla que em faré mosso d'esquadra.... sino estàn sentat a la furgoneta estàn fent un café, quin xollo no, tenin en compte el que cobren????. Això no vol dir que inclogui a tots els mossos hi ha de tot. Però el que jo veig es això. I espera ara amb el Tour de França hi haurà un merder per Badalona. No es pot Tallar un carrer de Badalona per fer una triatlo o aquatló però si que es pot tallar tot Badalona per un Tour de França, Quan cobren pel tour l'Ajuntament ????? Quina vergonya....

  • #10 cjpII, diu:
    16.07.09

    Pobrecitos los Gossos con la mala vida que llevan y lo poco que les pagan. Ya casi ni almorzar pueden. Una Preguenta, solo una. ¿No hay office en la comisaria?

  • #11 fernando, diu:
    23.08.09

    Un policia sigui del cos que sigui ha de tindre contacte visual amb el vehicle patrulla, entre altres coses per què els amics de Carod, els de la ETA, esos hijos de puta normalment maten a policies. Poca gent ho sap o s'enrrecorda, any 2001 mosso assessinat a Roses per ETA. Grácies Mossos !

  • #12 Anna, diu:
    06.09.09

    SI NO ANAVEN AMB LES LLUMS NI SIRENA ENCESA NO ELS HI CALIA SALTAR-SE EL SEMAFOR EN VERMELL. AL CAP I A LA FI SON VEHICLES COM ELS NOSTRES I HAN DE RESPECTAR LES NORMES DE CIRCULACIO AL IGUAL QUE TOTS NOSALTRES (SEMPRE I QUAN NO VAGIN EN CAS D'URGENCIA, A L'IGUAL QUE LES AMBULANCIES, BOMBERS, ETC...).

  • #13 Carmen, diu:
    08.10.09

    Me parece , que la policia si no esta en un serbicio no puede dejar el coche sin ningun ejente Precisamente para que no se lo rroben Y ademas yo almuerzo en mi lugar de trabajo y los que almuerzan en ese bar algunos no son de esa zona

  • #14 pestosso, diu:
    18.01.10

    serbicio???? ejente???? rroben???? Manda huevos que un mosso te diga que seas mas humilde

  • #15 poli, diu:
    25.01.10

    la veritat és que cadascú té el qué es mereix. tots aquells que critiqueu tant al mossos, podeu fer una cosa, quant tingueu cap problema us el solventeu tots solets. noe els truqueu, doncs de desagraïts està el mon ple. per cert AMS no tens npi de l'horari que fant ni les hores que hi treballan. jo no canviu tota la meva jornada laboral per una hora de patrulla nocturna al Raval de bcn per tal de que tu estiguis dormin a casa amb la teva mama guardant-te les esquenes. visca els mossos i visca catalunya llire de desagraïts

  • #16 manila, diu:
    18.02.10

    si yo vivo en la calle manila y es una verguenza como dejan los coches para ir almorzar los mosso y la secreta es peor aun

  • #17 Felix, diu:
    18.03.10

    Si y cuando llegan tarde al cuartel con la sirena puesta este o no la salida de la atopista colapsada solo por su comodidad

  • #18 cesar, diu:
    28.10.11

    Vamos a ver que me parece que aqui somos un poco tontos o nos faltan 2 dedos de frente.Puedo entender que gente que viva fuera de la zona donde aparcan estos mossos puedan quejarse, pero que se quejen gente que viva alli es de ser cortitos y muy cortitos, deben haber barrios en badalona que tal y como estan las cosas hoy en dia darian dinero por tener a los mossos intermitentemente viniendo desde las 6 de la mañana hasta las 12 de la noche, que penita que me dais pk claro es peor tener a los mossos aparcando mal que el parque donde van vuestros hijos llenos de yonquis, rumanos, moros etc. Los que vivis en este barrio debeis ser tontos o no daros cuenta de nada es de risa.

Afegir comentari

Deixa un comentari sobre "abus de la autoritat!!"

Badaweb.com no és responsable del que expressin els seus usuaris. Tantmateix, es reserva el dret d'esborrar qualsevol misstge que ofengui directament a una persona o entitat, o que tingui qualsevol missatge de caire xenòfob, discrimini sexualment, o atempti contra la propietat intel·lectual de qualsevol entitat o persona.

publicitat

Contacta amb Badaweb.com

Per posar-se en contacte amb nosaltres, ho poden fer a través del telèfon de Badaweb 93 460 11 58 o simplement omplint el següent formulari.

Accepto l'envíament de comunicacions per email i la política de privacitat