Botó Contacta amb Badaweb

La Badalona del Siglo XXI - Foto denúncia

La Badalona del Siglo XXI

Autor: 4773Publicada: 16.12.08Lloc: Av/ Marques de Mont-roig

Fotografía de La Badalona del Siglo XXI

Para llegar a esté barrizal antes tuvo que estar como un camino de tierra, con las nubes de polvo correspondientes al paso de los caminos que circulan diariamente, pero bueno si deja de llover se secara y volveremos otra vez al polvo, y a quien no le gusta el "polvo".

Imatges relacionades

Situació en el mapa

mapa

Comentaris

  • #1 maimarc, diu:
    19.12.08

    en otros lugares, cuando salen los camiones de las obras les limpian las ruedas con una manguera, y pasan las maquinas de limpieza.Supongo que esto no ocurrira en el "centre" o la Salud. Pero como es Pep Ventura.....que nos den, como tantas cosas...en fin lo dejo que me caliento y.... saludos

Afegir comentari

Deixa un comentari sobre "La Badalona del Siglo XXI"

Badaweb.com no és responsable del que expressin els seus usuaris. Tantmateix, es reserva el dret d'esborrar qualsevol misstge que ofengui directament a una persona o entitat, o que tingui qualsevol missatge de caire xenòfob, discrimini sexualment, o atempti contra la propietat intel·lectual de qualsevol entitat o persona.

publicitat

Contacta amb Badaweb.com

Per posar-se en contacte amb nosaltres, ho poden fer a través del telèfon de Badaweb 93 460 11 58 o simplement omplint el següent formulari.

Accepto l'envíament de comunicacions per email i la política de privacitat