Botó Contacta amb Badaweb

Respondre a un tema del fòrum Què passa a Badalona?

HORARI DE RECOLLIDA DE BROSSA SELECTIVA
" Visc al carrer Arnús i tinc pràcticament a sota de casa els contenidors del plàstic, cartró i vidre. Estic contenta de tenir-los a prop de casa perquè em resulta mès cómode que abans que havia d'anar mès lluny. Pero tinc un inconvenient, i més ara que arriba l'estiu. No puc dormir amb tranquil.litat. I això es degut a que al vespre hem de tenir el balcó obert i quan acavo d'agafar la són, em desperta el soroll del camió de la brossa orgànica. Haig d'aixecar-me a corre cuita a tancar el meu balcó i el de l'habitació de la meva filla d'un any, ja que a més del soroll, que desperta a la meva filla i a nosaltres, entra a casa tota la pudor del gas-oil del camió. Llavors haig d'esperar una estona i tornar a llevar-me per obrir de nou el balcó per soportar la calor. Aquí no acaba tot. Tinc altre despertador a les 07:45h, que és el camió dels altres tres contenidors, que quan buida el vidre, fa un soroll esfereidor. Si es un dia laborable, ja estic llevada i puc anar a tancar correns el balcó de la meva filla perquè no la desperti, però els dies de festa ens desperta a tots a les 08:30h. O perquè no desperti a la meva filla, haig de posar-me el despertador abans per anar a tancar el balcó. La meva proposta és la següent: El camió del vespre, podria passar sobre les 11:00-11:30h? I el del matí, els dies de feste, perquè no passa la nit anterior? Gràcies. Anna"
Respondre a aquest tema

publicitat

Contacta amb Badaweb.com

Per posar-se en contacte amb nosaltres, ho poden fer a través del telèfon de Badaweb 93 460 11 58 o simplement omplint el següent formulari.

Accepto l'envíament de comunicacions per email i la política de privacitat