Botó Contacta amb Badaweb

Respondre a un tema del fòrum Què passa a Badalona?

Poca feina
"Hola, sóc una treballadora de l'RCB, no m'he pronunciat mai, però ara, quan s'ataca directament la meva feina i la dels meus companys, em veig obligada a parlar. No penso tolerar que ningú de fora (i si és de dins encara ho trobo més lamentable) qüestioni la meva feina, digui que no es parla de Badalona. A RCB es parla gairebé SEMPRE de Badalona, excepte quan estem de vacances, que hi ha ràdioformula. Lamentable que en tota una setmana no soni res més que música? Sí, però a tots plegats ens agrada tenir vacances, oi? Doncs ja està. Crec que els que cada dia estem allà, treballant més de 8 hores no ens mereixem el maltracte de persones que no tenen cap altra feina més que fotre's amb TVB i de retruc amb RCB. A Badalona hi ha mil temes a comentar, MIL, mil i més, no fotem, sius plau! Sobre TVB no em posiciono, perquè no hi treballo directament, sí que defenso a tots els meusb companys que cada dia estan al peu del canyó."
Respondre a aquest tema

publicitat

Contacta amb Badaweb.com

Per posar-se en contacte amb nosaltres, ho poden fer a través del telèfon de Badaweb 93 460 11 58 o simplement omplint el següent formulari.

Accepto l'envíament de comunicacions per email i la política de privacitat