Botó Contacta amb Badaweb

Respondre a un tema del fòrum Politica Local

Cal una reina a Badalona?
"sincerament...prefereixo la Maite abans que en 'JuanCa'... i si no apareix cap dels dos, millor que millor... per altra banda, trobo que el que va voler fer l'Arqué va ser: 'vale, ara toquen els discursos. podem passar per la tele el tipic i tòpic d'en JuanCa dient-me les mateixes coses de sempre que em sonen a EGB o a ESO o be m'hi puc posar jo o explicar coses mes properes als telespectadors de Badalona' Crec que van optar per un discurs menys alternatiu i més proper al qui s'hi mira, es a dir al Badaloní. Que tot siguin medalletes per 'tan bons que som' aixo no t'ho nego que ho farà, pero ja et dic... el que em digui el rei...es que ni me'l miro el discurs... dit finament me la porta fluixa el que em digui el rei, en canvi si em diuen que 'ens hem gastat xxx milions amb no se que' com a minim sabre de coi em parlen i em podré indignar. pero sigui com sigui, no em miro el missatge del rei perque no em dona la gana i tampoc vaig veure el de la Maite perque no rebo bé la TVB."
Respondre a aquest tema

publicitat

Contacta amb Badaweb.com

Per posar-se en contacte amb nosaltres, ho poden fer a través del telèfon de Badaweb 93 460 11 58 o simplement omplint el següent formulari.

Accepto l'envíament de comunicacions per email i la política de privacitat