Botó Contacta amb Badaweb

Respondre a un tema del fòrum Politica Local

Pistes Paco Águila??!!
"Des de que era petit he sentit a parlar i dir coses de les Pistes de Can Ferraté (no sé si Ferrater o Ferraté) i també amb l'escola anàvem a fer atletisme a Can Ferraté. Can Ferraté, a part de ser - dedueixo jo- el nom de la finca dels Ferraté, és un nom que està més que bé, és català, i crec que connota alguna cosa de passat, d'història de Badalona. I doncs per què ara, així com així, se li canvia el nom que havia tingut sempre ( o almenys des de que jo tinc ús de raó, oïda i parla) per el de 'Pistes Paco Aguila'??? Francament, desconec qui és o qui va ser aques senyor, i tampoc sé quina és la seva relació amb l'atletisme o l'esport badaloní. Però el que veig és que fer el canvi de Can Ferraté a Paco Águila és 'quedar-se molt a gust'....per dir-ho d'alguna manera. Personalment trobo que no s'agafa ni amb pinces. Vas per aquells carrers de Bufalà i Bonavista i veus els cartells de 'Pistes Paco Águila' i sincerament, a mi, em fa mal als ulls. No crec que sigui l'unic a qui li fa mal a la vista, perquè més d'un i de dos cartells tenen el nom tatxat amb esprais ( i que consti que jo no he estat) No ho entenc. Algú, sisplau, em podria explicar el motiu? O potser sóc jo que no sabia que 'tota la vida' s'han dit oficialment Pistes Paco Águila. Jo crec que això últim tampoc és així. Ja he parlat amb altra gent, que també s'han quedat parats de veure aquest canvi tot estrany. en fi, les coses tenen un nom, i per mi, aquelles pistes d'atletisme, encara no se l'han canviat. gràcies."
Respondre a aquest tema

publicitat

Contacta amb Badaweb.com

Per posar-se en contacte amb nosaltres, ho poden fer a través del telèfon de Badaweb 93 460 11 58 o simplement omplint el següent formulari.

Accepto l'envíament de comunicacions per email i la política de privacitat