Botó Contacta amb Badaweb

Respondre a un tema del fòrum Cartes al director

Por contrato
"Hola Si per contracte, teniu dret a una accessibilitat diferent a la que teniu, s'ha de complir però si no, heu comprat els pisos amb l’accessibilitat que hi ha. El pas del C/ providència, si no està correctament fet, s'ha de polir, però voler fer manifestacions per una cosa que s'ha comprat i ja es sap el que hi ha. ??? Potser parlo per no callar, però no ho entenc. Jo visc a prop de l'autopista. Es com si jo demanes a la Generalitat o a l'ajuntament (que no estic gens d'acord amb moltes de les seves gestions parlant de tot) que fiquessin l'autopista soterrada, o vosaltres que demanéssiu que tallessin les vies del tren, que per altre cantó, ja veureu quina gràcia fa. (ho dic per que conec a una persona que viu al costat de vies i la veritat es que es molt graciós el soroll i la vibració que fa). En fi. A veure si podeu aconseguir millores, però amb aquest ajuntament... Jordi "
Respondre a aquest tema

publicitat

Contacta amb Badaweb.com

Per posar-se en contacte amb nosaltres, ho poden fer a través del telèfon de Badaweb 93 460 11 58 o simplement omplint el següent formulari.

Accepto l'envíament de comunicacions per email i la política de privacitat