Botó Contacta amb Badaweb

LA GRÚA NOS ROBA

Respondre a aquest tema

Autor Missatge
David
27.11.2004 a las 19:00:19
LA GRÚA NOS ROBA

Esta mañana he ido a recoger mi coche de la grúa, que se lo llevó hace dos días (jeje), hace mucha risa hasta que subes a por el coche y te dicen que a parte de cobrarte 80€!!!!!!!!!! por un servicio de grúa, te cobran una pasta por tenértelo guardado (que monos!!). La cuestión es que cuando el Sr de la empresa festora con vestuario rollo guarda urbana que trabaja allí me pasa la factura, veo que me ha cobrado 10 horas de parking más de la cuenta (8€!!!!!) , le pido explicaciones y que me devuelva mi dinero y me dice que es que es así por el redondeo que hace el sistema informático de facturación, y se queda tan tranquilo!!!!!!. Esto quiere decir que nos están cobrando de más por todo el morro y además lo saben y no hacen nada para remediarlo. GOBIERNO LOCAL, YA QUE OS DEDICÁIS A PRIVATIZAR LOS SERVICIOS PÚBICOS , AL MENOS VIGILADLOS PARA QUE NO ESTAFEN A LOS CIUDADANOS Y CIUDADANAS, XQ AL FIN Y AL CABO ES VUESTRA REESPONSABILIDAD. ABAJO LA GRÚA!!!

#1
Stradivarius
07.01.2005 a las 21:02:10
LA GRÚA NOS ROBA

Hola David: Al teu missatge no expliques per què la grua es va endur el teu cotxe. Menys queixar-me i comença tú per ser cívic. I això de 'rollo guarda urbana' no sé què és. Aviam si parlem millor, i menys garrulo que d'això a Badalona en tenim massa. Stradi.

#2

Respondre a aquest tema

publicitat

Marcar com a ofensiu

Badaweb.com no es responsabilitza de les opinions aquí expressades. No s'admeten insults ni faltes de respecte. No està permès enviar comentaris contraris a les lleis espanyoles. No admesos continguts publicitaris. Badaweb.com es reserva el dret d'eliminar comentaris que no compleixin les normes bàsiques de participació. Pot reportar comentaris que no facin compliment d'algun d'aquests punts utilitzant l'opció Marcar com ofensiu.

Contacta amb Badaweb.com

Per posar-se en contacte amb nosaltres, ho poden fer a través del telèfon de Badaweb 93 460 11 58 o simplement omplint el següent formulari.

Accepto l'envíament de comunicacions per email i la política de privacitat