Botó Contacta amb Badaweb

Algú te informació dels habitatges municipals?

Respondre a aquest tema

Autor Missatge
María Palau
13.10.2002 a las 07:41:42
Algú te informació dels habitatges municipals?

Qué en sabeu dels habitatges de promoció municipal? Tinc adjudicat un i encara ningú des de l'Ajuntament no m'ha informat de res. Gracies. Maria Palau

#1
sin justicia ni ley
27.10.2002 a las 15:46:39
Algú te informació dels habitatges municipals?

no quisiera decepcionarte . te explico mi caso ,hace años a mi me premiaron con la aceptacion de uno de estos maravillosos pisos , pero cual mi sorpresa cuando tenia que depositar 3 millones de entrada eso si el resto de hipoteca a bajo costo de intereses y y como si pagara un alkiler de los de antes , mi opinion es si tengo que dar esa entrada que clase de ayuda es por esa cantidad compro un piso en cualkier parte luego los intereses tanbien seran menores puesto ya entregas la entrada muy alta , a y mas los pisos que me proponian heran junto a la autopista ( plaza badalona ) el del angelito blanco muy confortables y trankilos Todo un engaño perdonar mis faltas de ortografia lo mio es currar y pagar mis impuestos no se pa ke servicios y no se k mas Un saludo PD: PREGUNTALE AL ALCALDE QUE ES DUEÑA DE MEDIO PATRIMONIO DE ESTA CIUDAD

#2

Respondre a aquest tema

publicitat

Marcar com a ofensiu

Badaweb.com no es responsabilitza de les opinions aquí expressades. No s'admeten insults ni faltes de respecte. No està permès enviar comentaris contraris a les lleis espanyoles. No admesos continguts publicitaris. Badaweb.com es reserva el dret d'eliminar comentaris que no compleixin les normes bàsiques de participació. Pot reportar comentaris que no facin compliment d'algun d'aquests punts utilitzant l'opció Marcar com ofensiu.

Contacta amb Badaweb.com

Per posar-se en contacte amb nosaltres, ho poden fer a través del telèfon de Badaweb 93 460 11 58 o simplement omplint el següent formulari.

Accepto l'envíament de comunicacions per email i la política de privacitat