Botó Contacta amb Badaweb

plan e

Respondre a aquest tema

Autor Missatge
susana
25.11.2009 a las 13:20:30
plan e

alguien me puede explicar ,porke con el tema este del plan e,solo trabajan los inmigrantes y gente de fuera? ke pasa ke los de badalona no tienen derecho a trabajar? porke mi marido lleva ya unos cuantos meses en el paro y nadie lo ha llamado para esto,hay ke revelarse contra tanta injusticia.

#1
Badalonino
03.12.2009 a las 14:40:49
plan e

Yo me quejo tambien de que los Planes e solo sean para los paletas. Tambien hay otros oficios donde se sufre el paro.

#2
pep
15.01.2010 a las 16:59:48
plan e

Historias de los partidos. PSC, PP, CiU, ERC, Iniciativa todos son igual. Visca la Plataforma per Catalunya, Visca Anglada

#3

Respondre a aquest tema

publicitat

Marcar com a ofensiu

Badaweb.com no es responsabilitza de les opinions aquí expressades. No s'admeten insults ni faltes de respecte. No està permès enviar comentaris contraris a les lleis espanyoles. No admesos continguts publicitaris. Badaweb.com es reserva el dret d'eliminar comentaris que no compleixin les normes bàsiques de participació. Pot reportar comentaris que no facin compliment d'algun d'aquests punts utilitzant l'opció Marcar com ofensiu.

Contacta amb Badaweb.com

Per posar-se en contacte amb nosaltres, ho poden fer a través del telèfon de Badaweb 93 460 11 58 o simplement omplint el següent formulari.

Accepto l'envíament de comunicacions per email i la política de privacitat