Botó Contacta amb Badaweb

SEGUICI

Respondre a aquest tema

Autor Missatge
KAPABUFON
13.05.2008 a las 23:35:31
SEGUICI

Alguien me puede aclarar que pasó al final del SEGUISI del lunes dia once. Tengo entendido que dos collas de diables se concentraron al final del acto y formaron un circulo en señal de protesta. Decian algo así como 'NO TENIM PIRO'. No se si estas collas son de Badalona o proceden de más allá del extraradio de no sé dónde. ¿Les suena a los señores de la regiduria de cultura de Badalona los nombres de KAPAOLTIKS de LLEFIÂ y BUFONS DEL FOC de la MORERA? Muy feo el gesto discriminatorio de no nombrarlos al final del evento. Y lo de negarles la entrada en el recinto donde se celebró la cena ya fue la ostia. PEDASO DE AJUNTAMENT SOCIA LISTE|||||||||||||| SALUT I FOC SR. VIVES

#1
as
14.05.2008 a las 21:19:23
no entenc res

liu ke diu kabufon no U ENTENC VAN D¡FER EL SEGUICI DIABÑES CREMADA DEL DIMONI PIROMUSICALEL BALL DELA ALIGA I NO SE DE QUE VCENA BAL BUFON PORKE NO HAVIA NINGUNA VALE.

#2

Respondre a aquest tema

publicitat

Marcar com a ofensiu

Badaweb.com no es responsabilitza de les opinions aquí expressades. No s'admeten insults ni faltes de respecte. No està permès enviar comentaris contraris a les lleis espanyoles. No admesos continguts publicitaris. Badaweb.com es reserva el dret d'eliminar comentaris que no compleixin les normes bàsiques de participació. Pot reportar comentaris que no facin compliment d'algun d'aquests punts utilitzant l'opció Marcar com ofensiu.

Contacta amb Badaweb.com

Per posar-se en contacte amb nosaltres, ho poden fer a través del telèfon de Badaweb 93 460 11 58 o simplement omplint el següent formulari.

Accepto l'envíament de comunicacions per email i la política de privacitat