Botó Contacta amb Badaweb

el meu barri fa fastic

Respondre a aquest tema

Autor Missatge
content
30.03.2008 a las 11:55:04
el meu barri fa fastic

visc al barri del progres,al carrer del mateix nom, la veritat que aquest barri i carrer en particular sempre han estat deixats de la má de Deu i de les mans municipals. Doncs bé, no se si es que em faig gran i cada dia tinc més manies o em sembla que la cosa empitjora per moments,gossos pixant des dels balcons,per la qual cosa em de sortir sempre amb el paraigües obert de casa per a no ser roixat amb perfum de bufeta canina.Els restaurants dels voltants deixant la brossa fora del contenidor, será una mostra gràfica del menú del dia???torrades,escalivada.pinxitos moruns,.etc... I que dir de les caques de gossos i els seus pixums,la meva porta hi ha dies que està intransitable i pestilent,tinc la mala sort que la meva casa fa cantonada ,amb la qual cosa el gossets senten predilecció per fer les seves cosetes. I un agraïmet a les autoritats municipals per l'interés que hi possen a controlar els vehicles que infringeixen les normes de circulació,exemple,a la cantonda del carrer Sant Ignasi de Loiola amb el carrer Progrés hi ha el xamfrà per a que puguin estacionar els busos,que ara utilitzen er aparcar camions d'una empresa de mudances els caps de setmana,aquesta entrada te una senyal de circulació prohibida que no respecta ningú amb el perill que suposa transitar per aquesta zona si vas una mica despistat o deixes al nen de la mà.....a sobre et foten la gran bronca els conductors,.... Les aceres d aquest tram del carrer Progrés estan impresentables , només cal mirar com estan a l'alçada del número quatre,...El trànsit insuportable , tant pel carrer Sant Ignasi com pel carrer Progrés,i amb la brillant idea de l'aparcament a les dues bandes ,amb la qual cosa resulta imposible netejar el carrer ni que sigui un sol día a l'any..... Que tinguin un bon dia.....

#1
no has vist el meu
30.03.2008 a las 16:21:42
el meu barri fa fastic

Vine a passejar pel Carrer Francesc Macià. Et sentiràs com si haguessis anat a la lluna l'any 1969.

#2
rakel
31.03.2008 a las 21:34:13
el meu barri fa fastic

NO ES VERITAT LO QUE DIU CONTENT ELS GOSSOS NO ES PIXAN DELS BALCONS COM SAN DE PIXAR LU DE LES MUDANCES ES VERITAT PERO ELS CAPS CXDDDE SETMANA NO PASA RES ES UN BARRI UNA MICA BRUT I NECESSITEM QUE EL NETEGIN I A GENT QUE NO RECOILL LA CACA DEL SREU GOS VISC AL PROGRES I SEMPRE VEIG CAQUES I LU QUE LLE´ÇA ÑLA GENT DE MOBLES ELS CONTANIDORS NO ES POT NI PASSA PER LACERA TOT PERL MIG I LU DE LES PIXADEWS ALA CANTONADA SI PASSA AIXO POSA 1 BOTELLA DAIGUA I ELS GOSSOS NO U FAN PERQUE NO ELS I AGRADA LAIGUA QUE EL PARC O LA PLAÇA DEL GAS LA NETEGIN ITALLIN I NETEGIN I REGUIN LA GESPA I IAN CASAS QUE POSA LOVÌPRO QUE LES TIRIN YA QUEDA LLEIG TOTES TAPADES I DAVANT LA IGLESIA DE SANT JOSEP LA PLAÇA AQUELLA QUE PROIBEIXIN ANR AMB MONOPATIN TOTOM I VA I MOLESTAN ELS VIANANTS UN DIA DE AQUESTS ATROPELLARAN ALGU A PATINAR AMB MONO PATIN QUE VAGIN A LA PLANA QUE ES PRIOU GRAN NO DAVANT SANT JOSEP QUE I OPASA TOTOM A VERA SI COLABOREM TOTS I LIES LA LLAUNA LARREGLIN LA FAÇANA FETA 1 ,MERDA PARRETS PLENAS DE MOCS I BRUTES DE GUIX I A SOBRA SENSE PATI AIXO ES EL CAOS COLABOOREU TOTS I NETEGEM UNA MICA EKL NOSTRE BARRI GRAÇUIAS ALA GENT QUE JA U FA DEW

#3

Respondre a aquest tema

publicitat

Marcar com a ofensiu

Badaweb.com no es responsabilitza de les opinions aquí expressades. No s'admeten insults ni faltes de respecte. No està permès enviar comentaris contraris a les lleis espanyoles. No admesos continguts publicitaris. Badaweb.com es reserva el dret d'eliminar comentaris que no compleixin les normes bàsiques de participació. Pot reportar comentaris que no facin compliment d'algun d'aquests punts utilitzant l'opció Marcar com ofensiu.

Contacta amb Badaweb.com

Per posar-se en contacte amb nosaltres, ho poden fer a través del telèfon de Badaweb 93 460 11 58 o simplement omplint el següent formulari.

Accepto l'envíament de comunicacions per email i la política de privacitat