Botó Contacta amb Badaweb

HEMOS RESCATADO A 3 GATITOS QUEDAN 2 EN SISTRELLS

Respondre a aquest tema

Autor Missatge
NATALIA
20.11.2007 a las 10:04:54
HEMOS RESCATADO A 3 GATITOS QUEDAN 2 EN SISTRELLS

Hola hace varias semanas escribi un mensaje diciendo que en sistrells habian unos gatitos muertos de hambre, llame a varias protectoras, alfinal la que vino a ayudar a esos gatitos fue badagats, y pudimos sacar a 3 de ellos, y la tarea es complicada ya que tienen que salir por su propio pie los gatitos ya que no podemos entrar a la casa, ahora estan en adopccion los 3 que pudimos rescatar, , y quedan 2 dentro de la casa aun, uno blanquito y uno negrito, les voy poniendo de comer pero pobretes estan tiritando siempre de frio, a ver si los podemos rescatar este finde semana y ponerlos en adopcion, el caso es que necesitamos gente que los quiera adoptar, ponganse en contacto con badagats , por favor demosles una oportunidad lo necesitan, gracias

#1

Respondre a aquest tema

publicitat

Marcar com a ofensiu

Badaweb.com no es responsabilitza de les opinions aquí expressades. No s'admeten insults ni faltes de respecte. No està permès enviar comentaris contraris a les lleis espanyoles. No admesos continguts publicitaris. Badaweb.com es reserva el dret d'eliminar comentaris que no compleixin les normes bàsiques de participació. Pot reportar comentaris que no facin compliment d'algun d'aquests punts utilitzant l'opció Marcar com ofensiu.

Contacta amb Badaweb.com

Per posar-se en contacte amb nosaltres, ho poden fer a través del telèfon de Badaweb 93 460 11 58 o simplement omplint el següent formulari.

Accepto l'envíament de comunicacions per email i la política de privacitat