Botó Contacta amb Badaweb

El Punt es un trunyo

Respondre a aquest tema

Autor Missatge
Mr. F
15.01.2002 a las 11:23:20
El Punt es un trunyo

Estoy indignado por el alarde de sensacionalismo barato y la falta de diligencia de El Punt. Estoy indignado por su enrme falta de respeto. Por su enfoque restringidamente sesgado de temas de relevancia. Por su parcialidad. Por su escepticismo vendido. Por su venta y culos lamidos por respeto a no sé qué principios ideológicos que pongo en duda. Por el daño que hacen. Por que son sinceros en lugar de honestos.

Por favor, que alguien saque un diario para el mismo nicho de mercado que El Punt.

#1
Dimissions a El Punt
25.02.2002 a las 00:54:45
Mal rotllo a El Punt

Ja fa tens que sembla que hi ha problemes a El Punt. A més de ser un dirari amb poca substància, poques planes i molt car... els millors periodistes de la casa sembla que pleguen: Oriol Llado Eva Romanillos, Issac Salvatirra..
Hi ha, sembla moltes discrepancies amb el Director Mas i la senya dona, també al capdavant...

el lector curiós


> Estoy indignado por el alarde de sensacionalismo barato y la falta de diligencia de El Punt. Estoy indignado por su enrme falta de respeto. Por su enfoque restringidamente sesgado de temas de relevancia. Por su parcialidad. Por su escepticismo vendido. Por su venta y culos lamidos por respeto a no sé qué principios ideológicos que pongo en duda. Por el daño que hacen. Por que son sinceros en lugar de honestos.

> Por favor, que alguien saque un diario para el mismo nicho de mercado que El Punt.

#2
Dimissions a El Punt
25.02.2002 a las 00:55:02
Mal rotllo a El Punt

Ja fa tens que sembla que hi ha problemes a El Punt. A més de ser un dirari amb poca substància, poques planes i molt car... els millors periodistes de la casa sembla que pleguen: Oriol Llado Eva Romanillos, Issac Salvatirra..
Hi ha, sembla moltes discrepancies amb el Director Mas i la senya dona, també al capdavant...

el lector curiós


> Estoy indignado por el alarde de sensacionalismo barato y la falta de diligencia de El Punt. Estoy indignado por su enrme falta de respeto. Por su enfoque restringidamente sesgado de temas de relevancia. Por su parcialidad. Por su escepticismo vendido. Por su venta y culos lamidos por respeto a no sé qué principios ideológicos que pongo en duda. Por el daño que hacen. Por que son sinceros en lugar de honestos.

> Por favor, que alguien saque un diario para el mismo nicho de mercado que El Punt.

#3

Respondre a aquest tema

publicitat

Marcar com a ofensiu

Badaweb.com no es responsabilitza de les opinions aquí expressades. No s'admeten insults ni faltes de respecte. No està permès enviar comentaris contraris a les lleis espanyoles. No admesos continguts publicitaris. Badaweb.com es reserva el dret d'eliminar comentaris que no compleixin les normes bàsiques de participació. Pot reportar comentaris que no facin compliment d'algun d'aquests punts utilitzant l'opció Marcar com ofensiu.

Contacta amb Badaweb.com

Per posar-se en contacte amb nosaltres, ho poden fer a través del telèfon de Badaweb 93 460 11 58 o simplement omplint el següent formulari.

Accepto l'envíament de comunicacions per email i la política de privacitat