Botó Contacta amb Badaweb

Para el nazi-onalista de Badaweb

Respondre a aquest tema

Autor Missatge
Daniel Garcés
08.11.2005 a las 23:44:57
Para el nazi-onalista de Badaweb

Aviso con este mensaje a todos los foristas de este foro ,y a todos cuantos pudieran leerme, de que alguien, intentando perjudicar la imagen de democrata que siempre he mantenido en este sitio, a publicado un mensaje supuestamente firmado por mi que es totalmente falso, y que nunca he escrito. A este nergumeno xenófobo e intolerante le digo que estoy en mi tierra, en España, en cataluña y que no me tengo que ir a ningún sitio porque estoy en mi tierra, y si tan valiente eres, acude a mi correo electrónico, para quedar en vernos a ver si en persona, y sin esconderte tras un teclado, tienes cataplines para echarme de aqui, o al menos decirme todo tu asqueroso odio a los que se sienten españoles en la cara. Por el respeto que me merecen los demás foristas no te digo mas, porque tu como los antiguos falangistas estas agradecido al espíritu de la patria nacional. Solo me queda pedirles disculpas a los demás foristas por estaspalbras que están muy lejos de mi normal comportamiento en este foro. saludos de D. Garcés

#1
Laia
09.11.2005 a las 10:48:16
Para el nazi-onalista de Badaweb

No entenc res. N'hi ha dos que signen amb el mateix nom? Quina por. I tranquil, Daniel Garcés 1 o 2 -o només n'hi ha 1?- que mai has tingut imatge de democràta. D'elitista sense motiu i bocamoll -per allò de sang blava- sí. A més, insinuant-li al pavo que quedi amb tu per partir-li la cara, no sé no sé, molt demòcrata no és. Cuida't i entenc que et puteji que algú signi per tu, tot i que s'ha de dir que el teu imitador és molt bo. T'ha calcat l'estil. Segur que no t'has arrepentit a l'última hora de l'estirabot que has escrit?

#2

Respondre a aquest tema

publicitat

Marcar com a ofensiu

Badaweb.com no es responsabilitza de les opinions aquí expressades. No s'admeten insults ni faltes de respecte. No està permès enviar comentaris contraris a les lleis espanyoles. No admesos continguts publicitaris. Badaweb.com es reserva el dret d'eliminar comentaris que no compleixin les normes bàsiques de participació. Pot reportar comentaris que no facin compliment d'algun d'aquests punts utilitzant l'opció Marcar com ofensiu.

Contacta amb Badaweb.com

Per posar-se en contacte amb nosaltres, ho poden fer a través del telèfon de Badaweb 93 460 11 58 o simplement omplint el següent formulari.

Accepto l'envíament de comunicacions per email i la política de privacitat