Botó Contacta amb Badaweb

ALBIOL ALCALDE DE BADALONA

Respondre a aquest tema

Autor Missatge
pere
12.06.2007 a las 17:30:58
ALBIOL ALCALDE DE BADALONA

XAVI GARCIA ALBIOL, ES NECESARIO QUE SEA ALCALDE DE BADALONA, Y SE VAYA LA MAYTE ARQUE. MAYTE VETE YA, A TU CASA. ALBIOL ALCALDE DE BADALONA

#1
david
13.06.2007 a las 09:31:26
ALBIOL ALCALDE DE BADALONA

Pere ...Pere...que mania con mandar y ordenar ,casi se adivina en la lejania el tipo de persona que eres, aun no saves que vives en el nuevo milenio donde las dictaduras y el ordeno y mando forman parte del pasado casposo de la antigua españa donde tu aun vives anclado,lo cierto es que Xavi Albiol esta en la oposicion por mucho que te pese,te quedan cuatro años para seguir diciendo tonterias y hacer otro cd lleno de mentiras y medias verdades sin soluciones ,solo si lo haceis mas guarramente ganareis las elecciones,ya que perdisteis la credivilidad con una gerra ilegal e injusta que ya hemos visto todos como a acabado deve de joder ser tan miope ante la sociedad y no darse cuenta ,pena das pere pena das.

#2

Respondre a aquest tema

publicitat

Marcar com a ofensiu

Badaweb.com no es responsabilitza de les opinions aquí expressades. No s'admeten insults ni faltes de respecte. No està permès enviar comentaris contraris a les lleis espanyoles. No admesos continguts publicitaris. Badaweb.com es reserva el dret d'eliminar comentaris que no compleixin les normes bàsiques de participació. Pot reportar comentaris que no facin compliment d'algun d'aquests punts utilitzant l'opció Marcar com ofensiu.

Contacta amb Badaweb.com

Per posar-se en contacte amb nosaltres, ho poden fer a través del telèfon de Badaweb 93 460 11 58 o simplement omplint el següent formulari.

Accepto l'envíament de comunicacions per email i la política de privacitat