Botó Contacta amb Badaweb

Familia Badalonina Indefensa

Respondre a aquest tema

Autor Missatge
Jordi H.M.
11.06.2007 a las 02:02:05
Familia Badalonina Indefensa

Hola, som una familia de cuatre menbres, que som, la meva dona, els dos meus fills de 14 y 12 anys respectivament, y yo. La meva dona li van concedir una pensió per sis mesos nomes, y ya no pot torna a treballar mai mes ( i té 32 anys ) yo estic també en mans de siquiatres i a mi m´han denegat la invalidesa, y resulta que ara, cap dels dos cobrem res de res. M'agradaria em diguesim on em puc diriguir per poguer solocionar aquest tema, perque es molt dur. He anat a la INEM i em diuen, que la alluda trigara uns tres o cuatre mesos. La asistenta social, ens esta alludant amb els aliments basics, pero, de calés, ningú diu res, ja he parlat amb un adbocat perque em miri el cas, peró no el que em cobrará si m'el porta. NO NOMES N'IHAN POBRES AL ESTRANGER, A BADALONA, N'IHA MOLTS. Moltes gracies per escoltarme, i si algú sap cap altre remei, deixo el meu numero de movil. : 660472022 Atentament: Jordi Hernández

#1
ay que penita
11.06.2007 a las 08:42:54
Familia Badalonina Indefensa

pobre pero tienes movil e internet????? Mira chato como tu hay muchos ponte a currar

#2
Jordi Duran
11.06.2007 a las 11:59:17
Familia Badalonina Indefensa

Yo creo que de tomar el pelo ya está bien ¿no?

#3
susana
11.06.2007 a las 12:10:37
Familia Badalonina Indefensa

si fueras estrangero o inmigrante,seguro que te ayudarian,pero a los de aqui,nos comemos una mierda,siento mucho lo que te pasa,y me gustaria poder ayudarte , si pudiera,pero lo dicho ,los politicos solo ayudan a la chusma de fuera,espero se solucione pronto tu problema,ya que yo me pongo en tu piel,y tambien me gustaria que alguien lo hiciera.SUERTE

#4

Respondre a aquest tema

publicitat

Marcar com a ofensiu

Badaweb.com no es responsabilitza de les opinions aquí expressades. No s'admeten insults ni faltes de respecte. No està permès enviar comentaris contraris a les lleis espanyoles. No admesos continguts publicitaris. Badaweb.com es reserva el dret d'eliminar comentaris que no compleixin les normes bàsiques de participació. Pot reportar comentaris que no facin compliment d'algun d'aquests punts utilitzant l'opció Marcar com ofensiu.

Contacta amb Badaweb.com

Per posar-se en contacte amb nosaltres, ho poden fer a través del telèfon de Badaweb 93 460 11 58 o simplement omplint el següent formulari.

Accepto l'envíament de comunicacions per email i la política de privacitat