Botó Contacta amb Badaweb

voy a sanear las aavv.

Respondre a aquest tema

Autor Missatge
el pincha culos
14.04.2007 a las 23:24:15
voy a sanear las aavv.

temblar lideres vecinales como entre en el ayuntamiento como independiente en las listas del PP trabajare para el PSC como siempre lo hice. mi curriculu: pistolero anti democratico falsificador de recetas poseo sellos de: avv canyet - casa de cordoba - conservatorio - favb hasta el dia que me mandaron a la mierda en una triste asamblea por facha - ahora en la actualidad estoy currandome la recalificacion de canyet con buena gente aunque yo sea un facha mafioso en fin que os voy a contar que no sepais.

#1
novato
14.04.2007 a las 23:28:29
necesito informacion

soy recien llegado a badalona y necesito conocer a politicos de la taya de miguel jurado simplemente porque llendo con el nadie de ningun otro partido se acercara a mi para nada

#2

Respondre a aquest tema

publicitat

Marcar com a ofensiu

Badaweb.com no es responsabilitza de les opinions aquí expressades. No s'admeten insults ni faltes de respecte. No està permès enviar comentaris contraris a les lleis espanyoles. No admesos continguts publicitaris. Badaweb.com es reserva el dret d'eliminar comentaris que no compleixin les normes bàsiques de participació. Pot reportar comentaris que no facin compliment d'algun d'aquests punts utilitzant l'opció Marcar com ofensiu.

Contacta amb Badaweb.com

Per posar-se en contacte amb nosaltres, ho poden fer a través del telèfon de Badaweb 93 460 11 58 o simplement omplint el següent formulari.

Accepto l'envíament de comunicacions per email i la política de privacitat