Botó Contacta amb Badaweb

Al director/a

Respondre a aquest tema

Autor Missatge
Joan
12.05.2007 a las 14:06:05
Al director/a

Al director/a: M'adreço a vosté per comunicar - li el malestar que em produeix llegir alguns missatges que s'envien als bloc sobre política local. En aquestos missatges s'atempta contra l'honor i es falta el respecte d'una forma denigrant. Jo li demano que faci alguna cosa per aturar aquest allau de missatges on l'educació i les bones paraules es l'ingredient que més escasseja. Si aquest bloc es converteix en una deixalleria de paraules jo personalment deixaré de visitar la pàgina perqué serà inútil parlar amb ningú de política. Es pasarà de parlar i debatir sobre política a insultar i convertir - se en el símbol de la inconvivència ideológica a la xarxa. Amb l'esperança de que pugui fer alguna cosa, li dono una cordial salutació. Joan

#1
Lucia
22.06.2007 a las 02:49:00
Al director/a

Yo para contestar, correctamente sin insultar dire que creo que hace muchos años que no teniamos peores politicos en Badalona, ami me da la impresion que cuando no los vemos selo pasan pipa riendose de todos nosotros , no creo que sean mejores unos mas que otros, meda la sensacion que todo son igualess , entre ellos serreparten los cargos y hoy por ti mañana por mi y a vivir que son dos dias Perdonar mi manera de escribir y faltas de hortografia no se mucho de letra pero por mi edad , si se reconocer cuando me toman el pelo y te aseguro que en este momento me siento calva. Un saludo y como puedes ver no insulte a nadie

#2

Respondre a aquest tema

publicitat

Marcar com a ofensiu

Badaweb.com no es responsabilitza de les opinions aquí expressades. No s'admeten insults ni faltes de respecte. No està permès enviar comentaris contraris a les lleis espanyoles. No admesos continguts publicitaris. Badaweb.com es reserva el dret d'eliminar comentaris que no compleixin les normes bàsiques de participació. Pot reportar comentaris que no facin compliment d'algun d'aquests punts utilitzant l'opció Marcar com ofensiu.

Contacta amb Badaweb.com

Per posar-se en contacte amb nosaltres, ho poden fer a través del telèfon de Badaweb 93 460 11 58 o simplement omplint el següent formulari.

Accepto l'envíament de comunicacions per email i la política de privacitat