Botó Contacta amb Badaweb

La Tele de Badalona.

Respondre a aquest tema

Autor Missatge
Nicolas Aguirre
28.10.2000 a las 14:32:43
La Tele de Badalona.

Ya se que la tele de Badalona acaba de empezar, pero , ¿no tienen dinero para comprarle una camisa al presentador del telediario?
El tio parece un mendigo reciclado y da lástima, con su camiseta a rayas. Quizás esten tratando de dar una imagen informal, pero lo que estan logrando es dar una imagen de dejadez. No me tomo en serio las noticias que me da un jovencito en camiseta. Me parece un insulto al espectador. El del tiempo 3/4 de lo mismo, y las chicas un poco mejor, pero es que este presentador...
Además, el asfixiante tono femenino de la televisión hace que sea intragable cualquier tipo de programa. Si el director de la tele es gay le pediría que hiciera un esfuerzo por ser un poco más neutro en relación a este tema, o que directamente, en el logo de la tele, aparecieran Draq-queen's sacando la lengua y todo eso.
Espero que recapacite y piense que la pasta que cuesta la tele la pagamos todos y que no es para hacer lo que le de la gana. Me da verguenza agena ver esta televisión, pero creo que es posible mejorarla.

#1
MANOLI
05.06.2001 a las 20:49:45
Re: La Tele de Badalona.

Crec que vostè si que es un Dragqueen de merda. Ves a Fellini i recorda que a Badalona també tenim platja nudista. Potser tens sort i agafant el sabó a la dutxa. Apa¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡ i les samarretes si no t'agraden els hi pagues camises i punt. Adeu una Badalonina

#2

Respondre a aquest tema

publicitat

Marcar com a ofensiu

Badaweb.com no es responsabilitza de les opinions aquí expressades. No s'admeten insults ni faltes de respecte. No està permès enviar comentaris contraris a les lleis espanyoles. No admesos continguts publicitaris. Badaweb.com es reserva el dret d'eliminar comentaris que no compleixin les normes bàsiques de participació. Pot reportar comentaris que no facin compliment d'algun d'aquests punts utilitzant l'opció Marcar com ofensiu.

Contacta amb Badaweb.com

Per posar-se en contacte amb nosaltres, ho poden fer a través del telèfon de Badaweb 93 460 11 58 o simplement omplint el següent formulari.

Accepto l'envíament de comunicacions per email i la política de privacitat