Botó Contacta amb Badaweb

KICK BOXING

Respondre a aquest tema

Autor Missatge
De Blanco
07.03.2004 a las 00:02:19
KICK BOXING

Hola: Hace alrededor de un mes, en el programa 'Magazine' de BTV, hicieron un reportage a un gimnasio de artes marciales de Badalona, donde asistian un grupo de chicas que entrenaban Kick Boxing. No pude apuntar el nombre ni la direccion del gimnasio, y estoy muy interesada en ello, ya que hace mucho tiempo que quiero precticar el arte marcial y no he dado el paso por encontrarme con el problema de ser una chica en una clase de chicos. Al ver que existe un grupo de chicas que entrenan el Boxing, me ha hecho muchisima ilusión, y les pido a ustedes ayuda por si supieran darme los datos necesarios; el nombre del gimnasio o la dirección, o de algun otro grupo de chicas al que me pueda unir para empezar a entrenar. Muchas gracias.

#1
anònim!
15.03.2005 a las 19:01:09
KICK BOXING

se llama gimnàs dinàmic i està en la salut de dalt, cerca de la comisaria de la guàrdia urbana de badalona!!!

#2

Respondre a aquest tema

publicitat

Marcar com a ofensiu

Badaweb.com no es responsabilitza de les opinions aquí expressades. No s'admeten insults ni faltes de respecte. No està permès enviar comentaris contraris a les lleis espanyoles. No admesos continguts publicitaris. Badaweb.com es reserva el dret d'eliminar comentaris que no compleixin les normes bàsiques de participació. Pot reportar comentaris que no facin compliment d'algun d'aquests punts utilitzant l'opció Marcar com ofensiu.

Contacta amb Badaweb.com

Per posar-se en contacte amb nosaltres, ho poden fer a través del telèfon de Badaweb 93 460 11 58 o simplement omplint el següent formulari.

Accepto l'envíament de comunicacions per email i la política de privacitat