Botó Contacta amb Badaweb

URGÈNCIES DE L´HOSPITAL BADALONA SÓN UN DESASTRE

Respondre a aquest tema

Autor Missatge
MªJose Ponsirenas
12.03.2003 a las 10:31:47
URGÈNCIES DE L´HOSPITAL BADALONA SÓN UN DESASTRE

Tot va succeir el dia 10 de març del 2003, la meva àvia que té 80 anys i que pateix del cor, està delicada i no pot caminar, li va sortir una llaga a la cama d´un dia per l´altre, llavors vaig trucar al servei d´urgències 061 per que enviesin un metge a curar-la. El servei d´urgències hem va dir que era millor porta-la a l´ Hospital de Badalona. Va venir una ambulància i la va traslladar a l` Hospital.Varem arribar sobre les 7.30 hores de la tarda, on al cap de una hora i mitja la van curar, i la metgessa li va dir que havia de tenir la cama aixecada per que sinò se li posaria el peu blau e inflat, doncs l´Hospital li va donar una cadira de rodes trencada, on hem vaig tenir que passar 3 hores ageguda aguantan-li el peu, no os explico com tinc la esquena avui, ja que deien que no tenien cap altre disponible. A les 9 de la nit ens diuen que han cridat una ambulància per que la torni cap a casa seva, al cap d´una hora d´espera preguntem si hi ha algun problema amb la ambulància i ens diuen que tenen prioritat les urgències mèdiques. Passen les hores i demanem una manta per poder tapar a la meva àvia que estava morta de fred, ja que a la sala de espera urgències de l`Hospital no te calefacció, llavors l´administrativa que hi ha admisions d´urgències entra cap on estan el metges i agafa una manta .Quina es la meva sorpresa ?que la amaga a la cadira que hi ha al seu costat i es dirigeix cap a nosaltres i ens diu que no hi ha mantes pels pacients que ja s´han visitat i que aixó es problema del servei d´ambulancies i no seu, i que com que estan d´obres no en tenen més, nomès en tenen una. “Podeu entendre que aquella noia agafa una manta de dins d´urgències i ens l´amaga davant dels nostres nassos, quan la meva àvia estava morta de fred i no havia manera de escalfar-la amb esl nostres abrics...., esclar la única manta que hi havia estava a la cadira de la noia d´admisions escalfan-li el seu cul!”. Pero tot no acaba aquí, quan ja portavem 4 hores desde que vam arribar ,tornem a preguntar que passa, i ens diuen que hi ha demora, llavors la meva mare entra a parlar amb alguna doctora o algú que ens pugui ajudar i un infermer amb molt males paraules la fa fora i li diu que aixo no és problema d` ells. Quan ja portavem 5 hores esperan una ambulància per tornar a la meva àvia a casa seva (a tres cantonades de l´Hospital), vaig haver d´avisar al meu pare ja que ni a mi ni a la meva mare ens feien cas i estavem desesperades en veure a l´àvia en aquell estat, nerviosa ,morta de fred i dient que volia marxar cap a casa per que li feia mal tot el cos , portava 5 hores sentada a la mateixa postura en una cadira de rodes trencada. Llavors el meu pare va voler parlar amb algun responasble d´urgències per que li expliques que passava, i la unica resposta que vam tenir va ser que ells no podien fer res, ja havien donat l´avis i ja esta, i ens van dir que si voliem que truquesim nosaltres a la empresa ambulàncies San Pau, on l´hospital tenia encarregat el servei, i voleu saber la resposta de les ambulàncies de San Pau, quan el meu pare els hi va exposar els fets? Que si l´hospital hagues especificat on la tenien que portar a la meva àvia, ja la haurien portat, ja que el camí els hi venia de pas i no era massa lluny (Alfons XII, 23). Els senyors que porten les ambulàncies nomès sabien que tenien que anar a l´Hospital a fer un servei i no saben on han d´anar fins que l´Hospital els hi diu on han d´anar i l´Hospital ens va repetir durant 3 hores que ells no diuen on han d´anar les ambulàncies sinó que son ells mateixos els qui dicideixen quan hi on han d´anar, quines son les prioritats. 10 minuts desprès de parlar amb les ambulàncies San Pau ens van enviar una ambulància per la meva àvia. Podeu creure que la meva àvia va haver de esperar 5 hores en el Hospital per una ambulància per que la persona que dona l´avis no va especificar l´adreça de la meva àvia al servei d´ambulàncies de San Pau? Permeten que una persona de 80 anys, incapacitada, amb problemes de cor i amb una cama llagada es passi 5 hores en un Hospital nomès per posar-li un vendatge, no hagues sigut mes fácil enviar un ATS o infermera a casa per que la cures i aixi ens haguessim estalviat diners i temps? Es aixi com es gasten els nostres diners? Si desprès no tenim ni material com una simple manta ni serveis? Perquè amplien l´Hospital amb els nostres diners si el problema no és l´espai sinó la coordinació i la solidaritat amb la gent gran? Que m´expliqui algú si això és normal perqué per mi no ho és. I hem sap molt de greu que la gent gran tingui que patir les conseqüencies d´un personal de l´hospital insolidari i poc competent, com hem van demostrar personalment el dia 10 de març del 2003. Espero que ningú més tingui que passar per una cosa així.

#1
red
16.05.2005 a las 23:26:53
URGÈNCIES DE L´HOSPITAL BADALONA SÓN UN DESASTRE

Només dir que jo mai més aniré a l'hospital de Badalona en cas d'urgència! Vull que sàpigues que aquest tracte el tenen amb tothom, siguis gran o no tant. Fa un any i mig. Ma mare tenia 50 quan va anar amb un mal que no sabia de què podia ser.. va resultar ser al ronyó, però gràcies a la deixadesa i passotisme que van tenir amb ella (la van enviar a casa amb un calmant i quan va tornar per segona vegada va haver de marxar i a la tarda haver d'agafar una ambulància arribant a l'estat de coma) va estar a punt de morir. Un mes a la UCI i per sort ara ho pot explicar, però no ens donaven esperances.. La cosa es va complicar en qüestió d'un dia tant que una mica més i no se'n surt. I tot perque a l'hospital de Badalona no la van atendre com calia.. Una vergonya. Una vergonya que la va tenir lluitant entre la vida i la mort. MAI MÉS HI TORNARÉ

#2

21.08.2011 a las 16:30:45
Re: URGèNCIES DE L′HOSPITAL BADALONA SóN UN DESASTRE

IP: 61.160.232.66#3

Respondre a aquest tema

publicitat

Marcar com a ofensiu

Badaweb.com no es responsabilitza de les opinions aquí expressades. No s'admeten insults ni faltes de respecte. No està permès enviar comentaris contraris a les lleis espanyoles. No admesos continguts publicitaris. Badaweb.com es reserva el dret d'eliminar comentaris que no compleixin les normes bàsiques de participació. Pot reportar comentaris que no facin compliment d'algun d'aquests punts utilitzant l'opció Marcar com ofensiu.

Contacta amb Badaweb.com

Per posar-se en contacte amb nosaltres, ho poden fer a través del telèfon de Badaweb 93 460 11 58 o simplement omplint el següent formulari.

Accepto l'envíament de comunicacions per email i la política de privacitat