Botó Contacta amb Badaweb

Busco a Jacks

Respondre a aquest tema

Autor Missatge
Sandra
21.05.2007 a las 05:50:12
Busco a Jacks

Hola soy Sandra me gusta vestir con cuero negro y cremallera en mi escote. Necesito encontrar a mi Jacks... ¿ Lo eres tu ? Dime el Desodorante que usas y si me gusta te dare la oportunidad de conocerme.

#1
Jacks
25.05.2007 a las 21:45:28
re: Busco a Jacks

Hola Sandra: Siempre me han excitado mucho las chicas vestidas de cuero y con un generoso escote, sobre todo si no les importa lucirlo. Me has dejado intrigado con tu presentación, ¿cómo eres? ¿qué te gusta? Si eres una chica caliente y atrevida y te gusta el sexo, me encantaría que respondieses a mi correo electrónico. Besos J (espero ser tu Jacks...)

#2
busco a jackie
08.11.2008 a las 16:20:36
re: Busco a Jacks

jaja ola sandra jackswoman t dejo mi msn si kieres agregame y hablamos.. txema_27@hotmail.com. 1 beso. dw

#3

Respondre a aquest tema

publicitat

Marcar com a ofensiu

Badaweb.com no es responsabilitza de les opinions aquí expressades. No s'admeten insults ni faltes de respecte. No està permès enviar comentaris contraris a les lleis espanyoles. No admesos continguts publicitaris. Badaweb.com es reserva el dret d'eliminar comentaris que no compleixin les normes bàsiques de participació. Pot reportar comentaris que no facin compliment d'algun d'aquests punts utilitzant l'opció Marcar com ofensiu.

Contacta amb Badaweb.com

Per posar-se en contacte amb nosaltres, ho poden fer a través del telèfon de Badaweb 93 460 11 58 o simplement omplint el següent formulari.

Accepto l'envíament de comunicacions per email i la política de privacitat