Botó Contacta amb Badaweb

Busco a gente que iba a Gran Velvet en el 94 y 95.

Respondre a aquest tema

Autor Missatge
JC
21.08.2002 a las 05:08:58
Busco a gente que iba a Gran Velvet en el 94 y 95.

Hola muy buenas. Pues más que nada lo que hago es buscar a gente que iba a Gran Velvet sobre todo los viernes y sábados por la noche,que serán los que tienen mi edad (sniff,como pasan los años...)allá por los años 94 y 95. Para comentar momentos,recordar cosillas y no se,a ver si da la casualidad que nos conocimos,vete a saber... De paso me gustaría saber un poco que pasó con la discoteca,porque no hace mucho pasé (vivo fuera de Badalona)y me dió penilla ver el edificio así como abandonado y medio oxidado, en fin,una pena... Venga animaos y a ver si me podeis explicar algo nuevo. Saludos a esa peña sensible!!!!

#1
ernest
02.09.2002 a las 14:53:04
Busco a gente que iba a Gran Velvet en el 94 y 95.

Doncs la veritat es que jo no hi vaig anar. Alla només hi anaven macarres, liantes i quillos de merda. Tu com eres? Vaya puta merda de discoteca... gitanos a punta pala, girlas, i espinetes. Sort que la van xapar i llestos. L'haurien d'haver dinamitat amb tots els girlas alli dins.

#2
--
27.10.2002 a las 07:00:53
Busco a gente que iba a Gran Velvet en el 94 y 95.

Pues despues de Gran Velvet fue comprada por la cadena de discotecas que es propietaria de escorpia y demas historias y se llamo Orbital Barcelona. La cosa no tiumfo y paso a ser un after hours llamada Vertigo (todavia a fecha de hoy conserva el nombre en la puerta) de los que se pudieron muy de moda pero la cosa tampoco tiro y cerro. En estos momentos sino me equivoco esta cerrada al publico y solo se emplea para cosas muy puntuales. Chao, pescao!

#3

Respondre a aquest tema

publicitat

Marcar com a ofensiu

Badaweb.com no es responsabilitza de les opinions aquí expressades. No s'admeten insults ni faltes de respecte. No està permès enviar comentaris contraris a les lleis espanyoles. No admesos continguts publicitaris. Badaweb.com es reserva el dret d'eliminar comentaris que no compleixin les normes bàsiques de participació. Pot reportar comentaris que no facin compliment d'algun d'aquests punts utilitzant l'opció Marcar com ofensiu.

Contacta amb Badaweb.com

Per posar-se en contacte amb nosaltres, ho poden fer a través del telèfon de Badaweb 93 460 11 58 o simplement omplint el següent formulari.

Accepto l'envíament de comunicacions per email i la política de privacitat