Botó Contacta amb Badaweb

La primera comissària dels Mossos d'Esquadra és de Badalona

Publicada: 09.02.2010Secció: Societat

La badalonina Cristina Manresa s'ha convertit en la primera dona que arriba a la màxima graduació en els cos dels Mossos d'Esquadra. Des del passat mes de desembre, Manresa, de 41 anys, ocupa el càrrec de comissària i és cap de la regió policial Metropolitana Sud. Tot i aquest nou títol no oficial de primera dona comissària, la badalonina assegura que se sent com una més i té la mateixa responsabilitat que tindria un home.

Cristina Manresa és llicenciada en Història de l'Art i diplomada en Criminologia. Ara fa 20 anys que Manresa va ingressar en la policia catalana i, fins ara, era cap de la comissaria dels Mossos del barri de Sants-Montjuïc.

La zona que dirigeix Manresa actualment comprèn les comarques del Baix Llobregat, el Garraf, l'Alt Penedès i la ciutat de l'Hospitalet.



publicitat

Envia aquesta notícia a un amic

Contacta amb Badaweb.com

Per posar-se en contacte amb nosaltres, ho poden fer a través del telèfon de Badaweb 93 460 11 58 o simplement omplint el següent formulari.

Accepto l'envíament de comunicacions per email i la política de privacitat