Botó Contacta amb Badaweb

x-box

Respondre a aquest tema

Autor Missatge
carlos
04.09.2002 a las 02:30:59
x-box

Tengo la playstation desde que salió al mercado, simplemente GENIAL, en cuanto al poder de gráficos y sonido se refiere. Pues bien, en éste mes de agosto, me compré, la x-box, y siendo una persona que comencé con la playstation1 hasta comprarme la Ps2, muy ARREPENTIDO, tengo que decir: que la x-box, es algo TREMENDO, por su velocidad en generacion de graficos, sonido 5.1, alucinante, el motor grafico es maravilloso, ni siquiera, se puede apreciar un pixel fuera de lugar. Las imagenes de peliculas en DVD, perfectas, como en un DVD de sobremesa, ni un triste salto o bloqueo momentaneo de imagen. Siento muchisimo decirlo así, XBOX nos está comiendo terreno a pasos agigantados, y acabará ganando la batalla de las consolas en éste mercado.

#1

Respondre a aquest tema

publicitat

Marcar com a ofensiu

Badaweb.com no es responsabilitza de les opinions aquí expressades. No s'admeten insults ni faltes de respecte. No està permès enviar comentaris contraris a les lleis espanyoles. No admesos continguts publicitaris. Badaweb.com es reserva el dret d'eliminar comentaris que no compleixin les normes bàsiques de participació. Pot reportar comentaris que no facin compliment d'algun d'aquests punts utilitzant l'opció Marcar com ofensiu.

Contacta amb Badaweb.com

Per posar-se en contacte amb nosaltres, ho poden fer a través del telèfon de Badaweb 93 460 11 58 o simplement omplint el següent formulari.

Accepto l'envíament de comunicacions per email i la política de privacitat