Botó Contacta amb Badaweb

BUSQUEM JUGADOR SÈNIRO

Respondre a aquest tema

Autor Missatge

10.09.2010 a las 19:14:15
BUSQUEM JUGADOR SÈNIRO

Bones, Som un equip sènior que juga a la lliga de lleure de Badalona. Estem buscant un jugador, a poder ser interior, amb experiència. Som un equip competitiu amb gent que sap jugar. No s'exigeix compromís d'anar a tots els partis, ni d'anar a entrenar, encara que hi ha la possibilitat de fer-ho quan es vulgui. No tenim entrenador, tot ho gestionem nosaltres. La idea es gaudir del basquet sense tenir les obligacions propies d'estar en un equip federat. Si tens qualsevol dubte o pregunta no dubtis en consultar-m'ho al privat o a la següent adreça

IP: 83.51.40.160#1

06.10.2010 a las 16:17:50

Hola soc un noi de badalona .interesat en jugar a basquet, de jugador interior tinc poc amb el meu 1,70 pero bueno.Deixo el mail per que contacteu dan_subi@hotmail.es

IP: 79.148.180.118#2

Respondre a aquest tema

publicitat

Marcar com a ofensiu

Badaweb.com no es responsabilitza de les opinions aquí expressades. No s'admeten insults ni faltes de respecte. No està permès enviar comentaris contraris a les lleis espanyoles. No admesos continguts publicitaris. Badaweb.com es reserva el dret d'eliminar comentaris que no compleixin les normes bàsiques de participació. Pot reportar comentaris que no facin compliment d'algun d'aquests punts utilitzant l'opció Marcar com ofensiu.

Contacta amb Badaweb.com

Per posar-se en contacte amb nosaltres, ho poden fer a través del telèfon de Badaweb 93 460 11 58 o simplement omplint el següent formulari.

Accepto l'envíament de comunicacions per email i la política de privacitat