Botó Contacta amb Badaweb

BUSQUEM JUGADORS PER LLEURE

Respondre a aquest tema

Autor Missatge
Juan
30.06.2009 a las 00:07:08
BUSQUEM JUGADORS PER LLEURE

Som un equip de nois que busquem 2 jugadors, per completar equip de lleure de Badalona.

#1
Christian
20.07.2009 a las 14:12:30
BUSQUEM JUGADORS PER LLEURE

Hola soy un chico de Badalona que estaría interesado en jugar a bàsquet y me gustaría saber más cosas sobre el equipo si es posible ( si se entrena, donde jugaríamos , si el equipo es nuevo o ya jugabais juntos antes...) además tengo un amigo que tambien quiere jugar se lo comentaría . Espero respuesta

#2

05.06.2010 a las 18:09:48
Re: BUSQUEM JUGADORS PER LLEURE

Hola me llamo kike, hasta ahora he jugado en esta liga, pero mi equipo se ha pasado a jugar los jueves y estoy buscando equipo, he jugado hasta ahora, soy alero tengo 28 años y quiero seguir jugando. Si queréis podemos hablarlo. Mi Mail es cheira27@hotmail.com. Gracias.

IP: 80.27.101.108#3

Respondre a aquest tema

publicitat

Marcar com a ofensiu

Badaweb.com no es responsabilitza de les opinions aquí expressades. No s'admeten insults ni faltes de respecte. No està permès enviar comentaris contraris a les lleis espanyoles. No admesos continguts publicitaris. Badaweb.com es reserva el dret d'eliminar comentaris que no compleixin les normes bàsiques de participació. Pot reportar comentaris que no facin compliment d'algun d'aquests punts utilitzant l'opció Marcar com ofensiu.

Contacta amb Badaweb.com

Per posar-se en contacte amb nosaltres, ho poden fer a través del telèfon de Badaweb 93 460 11 58 o simplement omplint el següent formulari.

Accepto l'envíament de comunicacions per email i la política de privacitat