Botó Contacta amb Badaweb

busco amigas badalona

Respondre a aquest tema

Autor Missatge
raquel
09.06.2009 a las 13:34:53
busco amigas badalona

Hola me llamo raquel y tengo 30 años, soy de badalona, por circunstancias de la vida la mayoría de mis amistades están en pareja. Me gustaría conocer chicas para poder salir a tomar algo, a pasear, al cine, en fin, lo que sea por no estar encerrada en casa.(De buen rollo) si te encuentras en una circunstancia similar ya lo sabes... enviame mail a rbv1978@yahoo.es

#1
paqui
21.06.2009 a las 09:21:57
busco amigas badalona

yo tengo 40 pero me va la marcha como a la que mas , yo tanbien estoi como tu , solo que con dos niños , si estas solo y te apetece salir .

#2
Manu
22.07.2009 a las 14:38:48
busco amigas badalona

Hola, yo tambien tengo los 30 años y de Badalona, pero soy un chico. ¿Te gustaria tambien tener algun amigo en tu grupo ?

#3

Respondre a aquest tema

publicitat

Marcar com a ofensiu

Badaweb.com no es responsabilitza de les opinions aquí expressades. No s'admeten insults ni faltes de respecte. No està permès enviar comentaris contraris a les lleis espanyoles. No admesos continguts publicitaris. Badaweb.com es reserva el dret d'eliminar comentaris que no compleixin les normes bàsiques de participació. Pot reportar comentaris que no facin compliment d'algun d'aquests punts utilitzant l'opció Marcar com ofensiu.

Contacta amb Badaweb.com

Per posar-se en contacte amb nosaltres, ho poden fer a través del telèfon de Badaweb 93 460 11 58 o simplement omplint el següent formulari.

Accepto l'envíament de comunicacions per email i la política de privacitat